مقالات

چطور مبلمان را نو کنیم

چطور مبلمان را نو کنیم؟

امروزه کالاهای گوناگونی وجود دارد که باعث شده که ما بعضی اوقات بدون نیاز به خرید برخی لوازم، بخشی از پولمان را صرف تهیه اجناسی کنیم که نه ضروری هست و نه مورد نیاز یکی از لوازم مبلمان، منزل هست.

امروزه تعداد رنگ ها و طرح های جدید و بسیار خاص در بازار مبلمان ارائه شده اما خریدن مبلمان تازه هزینه بر است. قیمت مبلمان ها به دلیل گردونی بخش زیادی از درآمد ما را هدر می دهد. اگه نزدیک تعطیلات نوروز باشیم و غیر از آن در روزهای نزدیک عید هزینه های دیگری نیز داریم. برای همین ما یک راه مناسب به شما پیشنهاد میدهیم.

بهتر است به جای خرید مبل با کمی هزینه مبل خود را به یک مبل جدید تغییر دهیم.

اولین مرحله ساختار چوبی خود را تعمیر کنیم و اگر دست مبل و یا پایه های آن دچار شکستگی و یا خراش است از یک تعمیر کار مبل بخواییم که یک نمونه ای مشابه آن را برایمان بسازد و تنها همان قسمت را برایمان تغییر دهد.

میتونیم با کم ترین هزینه از مبل ساز بخواهیم که قسمت های چوبی مبلمان را رنگ بزند که با رنگ کردن مبل را در دید شما بسیار متفاوت نسبت به قبل سازد.

یکی از راحت ترین راه برای جدید کردن مبل تغییر پارچه مبل، مبلمان موردنظر می باشد. این ممکن است هزینه بر باشد اما نسبت به خرید مبل جدید هزینه ی آن بسیار کمتر می باشد.

اضافه کردن المان به ست مبلمان:

یکی روش هوشمندانه ای است تا موجب شود دکوراسیون محیط مورد نظر را نو و تازه کند. این روش می تواند با کم ترین هزینه ممکن محیط مورد نظر را احیا کند. بهتر است از اجزای مختلفی چون فرش و تابلو و.. در دکوراسیون محیط مورد نظر استفاده کنید. مورد بعدی شما می توانید از روکش های مبل که سازگار با قالب مبل شما هست از آنها استفاده کنید. این در مدت زمان بسیار کمی می تواند ظاهر اتاق شما در کل تغییر دهد. برای تغییر رنگ و پارچه مبل می توان از روکش های مبل هم استفاده کرد.

لوازم جانبی مبلمان:

تغییر بالش های رومبلی تا حد زیادی بر جلوه تاثیر می گذارد. این روش ارزان ترین روش برای تغییر دادن دکوراسیون مبل می باشد و در عین حال بسیار راحت است و زود انجام می شود.

جهت نو کردن مبلمان اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *